söndag 31 januari 2010

söndag


Godkväll bloggen



Då var det Söndagskväll, och denna dag samt kvällen har bestått av städning och pluggning, inte det roligaste faktiskt, men denna vecka har jag fullt upp.. alltid något var enda dag. Och denna vecka har jag bestämt mig för att befinna mig iskolan varje dag! TILLOCHMED på idrotten, deni! Jag vet att en del har undrat hur det går för mig med min rökning, och... ja! jag har undrat själv också faktiskt. Men som det ser ut nu så har jag inte slutat, men (jag tkr ändå inte att jag röker lika mkt som jag gjorde innan) som vissa andra kanske tkr. Men ändå, jag var ju nästan (nästan) rökfri ett tag, och ibland mådde jag hur dåligt som helst, kunde va på världens dåligaste humör, men ändå kände jag mig piggare för man kände sig fräschare, luktade gott och det bästa av allt man började känna vad maten smakade, men ändå kunde jag inte hålla mig ifrån skiten. jaja! alla misslyckas någongång, och jag lovar att försöka om och om igen ... Men just nu måste jag måbra psykiskt för att kunna sluta, och det gör jag inte. Så det får vänta ett tag. Känner ändå lite skuldkänslor för att jag svek J som verkligen såg fram imot att jag skulle sluta.


Ciao





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar