fredag 22 januari 2010

klippning!

då har ja klippt av mig mitt långa hår dock inte med vilja ... men nu är allt mitt slitna hår borta och det känns lite skönt faktiskt, så nu har jag bestämt mig för att klippa mig var 4:e månad vilket man igentligen ska ... och sedan ska jag spara till långt igen :) snacka om att man kommer att ha långt och jätttte fint hår sen. ist för så slitet som jag hade :$ jaja! sånt är livet! som min pojkvän redan har avslöjat så tjuvröker jag lite dådå, rätt så mkt på den sista tiden, men jag har varit inne i en liten depp period, Där jag gråter tjurar och är arg. Och inte till skolan har jag velat, har dock varit förskyld nu i en vecka så i onsdags fick jag ge upp så då fick jag sjukanmäla mig till skolan, har varit hemma sedan dess. Har väll berott på lite mer att jag inte vill gå till skolan men det är mina egna problems! Det är bara att stå ut dom här tre åren! men jag kan ju erkänna att jag har haft tankar att hoppa av, så här skoltrött har jag aldrig i hela mitt liv varit. jaja det ordnar sig väll, jag har ju iallafall min familj,vänner, och J som stöttar mig och det känns jätteskönt!

ihelgen blir det att ta de lugnt iallafall!
ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar