måndag 11 januari 2010

you and me



Dom tog det sista fyllot


på den sista permissionen


Dom beslagtog hans sista ägodel


och släpade honom hårdhänt sen ner till stationen


Dom sa : okej, stan är lugn nu


Nu kan ni låta era söta,vita barn springa omkring


och dom kom ut ur sina gömmor


och dom såg sig runt, men dom såg ingenting.



Jag är känslosam idag :$
Det här bjuder jag på.
5 sanningar om mig själv.



  1. Jag får ofta skuldkänslor för minsta lilla

  2. Jag tycker att det är jättejobbigt att gå till skolan.

  3. jag är klädberoende, men det vill jag helst inte erkänna

  4. jag hatar att vara så blyg som jag är, vill vara öppen, och kunna vara mig själv.


5.Jag vill verkligen dela hela mitt liv med min pojkvän, jag är ingenting utan honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar