lördag 30 januari 2010

Lördagkväll

Godkväll bloggen!

som jag skrev förut så var jag och J ute och fikade på stan, sedan så skulle jag köpa kassetband åt min mormor för hon skulle till ett Medium idag och då skulle hon spela in det, då tänkte vi "var säljer dom uråldriga kassetband?" Jo, på ica! Efter att ha lämnat kassetbandet och fått pengar jag la ut för det ( 80kr...så fick jag 100) snacka om snabba cash på tal om det så vill jag fortfarande jätte gärna se den filmen, men det har dock inte blivit av, iallafall efter att vi hade lämnat kassetbandet så åkte vi till Motala för att hämta ett Xbox så nu har vi det också :) Nu är vi hemma och jag har tagit en lååååång jätte varm dusch, sur och tråkig är jag också JOONNAN@mens hehe. Bild på min sexiga väska kommer imorgon förmodligen .. för det är cp ljus här inne så bilderna blir urdåliga.

En sak som jag tycker är ganska intressant är det här med frihetskänsla, så ja jag har tjatat runt på en del personer (speciellt min pojk) om när dom känner frihetskänsla, J känner det när han sitter i sin bil och kör en lagom lång sträcka. Jag själv känner det t.ex en fredag efter middag alla prov och läxor är avklarade så tar man en dusch samtidigt och bara tänker på ingenting.

Bilden är tagen i trollsjön.. Jonas och jag var inte tsm då, men ni anar inte hur galet kär jag var i honom, senare på kvällen skjutsade han hem mig och då fick jag en jätte mysig puss av honom.
hihihi! vilka minnen.
nu ska jag dunsta!
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar