tisdag 19 januari 2010

inställd data!

snodde denna av mickaela kan ju även passa på att berätta jag va hos mickaela&micke i Fredags så himlans kul att träffa dom igen :) Igår när mormor skulle hämta mig iskolan så fick hon punktering haha! men vi kom därifrån efter ett tag.. får se ifall mitt internet tänker bli sams med mig igen så kanske jag kan lägga in lite bilder ikväll...

STEG 1:
Namn: Jonna
Födelsedatum: 93-06-13
Födelseplats: Eksjö BB
Bor: Hålan Tranås
Hårfärg: brunt typ med blonda slingor
Längd: 160cm
Ögonfärg: grön
Skostorlek: 36/37
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: tvilling
STEG 2:
Skor som du bar idag: Har mina converse på mig.
Dina svagheter: Att sluta röka verkar det som.
Rädsla: Att misslyckas
Målsättning: Gå ut gymnasiet, med bra betyg
STEG 3:
Första tanke när du vaknar: vad ska jag ha för kläder.
När du somnar: -
STEG 4:
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton ice tea eller Nestea: -
Choklad eller vanilj: Choklad
STEG 5:
Svär du: ofta!.. ja!
Sjunger du: Nej, har lagt ner det.
Duschar du varje dag: Ja, håret iallafall
Gillar du skolan: Nej!
Tror du på dig själv: Ja
Kommer du överens med dina föräldrar: ibland.
STEG 6:
Har du under den senaste månaden;Druckit alkohol: Nej
Rökt: Ja
Shoppat: Ja
Ätit en hel ask müsli: Nej
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: Nej
Skejtat: Nej
Bakat: Ja
Stulit något: Nej
STEG 7:
Har du någonsin;Däckat eller varit jättefull: kan ha hänt
Blivit kallad hora: Ja
Blivit nerslagen: Nej, har jag inte lyckats med än.
STEG 8:
Framtiden;Namn på barn: oj, vet inte. men isabella är väldigt fint.
Hur vill du dö: vill inte dö!
Vad vill du bli när du blir gammal: yngre!
STEG 9:
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Många!
Antal CD-skivor du äger: typ 1
Antal piercnings: 1
Antal tatueringar: 0
Hur många gånger du varit med i tidningen: några gånger!
Antal saker jag ångrar: alldeles för många.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar