måndag 1 februari 2010

Måndag



Godkväll bloggen och dem som läser ( om det ens är någon som läser min blogg)
Iallafall en dag iskolan är avklarad, skönt! sista lektionen var jag nära på att dö kändes det som, hade min vita tröja på mig idag, gick och drack kaffe och spiller hela tiden, usch så klumpig jag är, på svenskan redovisade jag om mina fina kvalster och det blev uppskattat (inte) haha! nu har jag det gjort iallafall, som jag sa ska jag gå hela veckan i skolan, och det ska jag, dock så har vi skridskor på onsdag :( usch, mja det blir väll en syn, mig på skridskor och en schnygg hjälm! Fick tillbaka lite prov och inlämningar idag, vissa betyg är jag nöjd över, men på matten fick jag ett stort fult IG haha! men jag var ju inte ensam iallafall vi var ju 10st till ... menmen, jag börjar bli van. Ikväll blir det plugg och vila min lilla mage lite, J kommer nog sen, han skulle iväg och fira sin kusse.


Denna vecka
Tisdag- Prov i IOS 1205 (utvecklingsteori)
Onsdag- skridskor, möte 14.00, träffa caroline 15.00
Torsdag- Nk-prov (ekosystem i sjö och hav)
Fredag- Nk prov ( träningslära,skelettet/muskler) Eng- läxa, ESV (danskläder)



Dem som tror att BF är slappt (ta er i brasan)
Nu ska jag fixa lite att äta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar