fredag 26 februari 2010

i'm back

Som sagt! har varit en deppig tjej nu den senaste :< skitjobbigt! men nu får jag den hjälp jag verkligen behöver, så hoppas att jag klarar av gymnasiet! Fanny ask holmerg, du anar inte hur mycket du betyder för mig, en helt underbar tjej är du så himla glad att vi träffades, vill aldrig förlora dig bruden och tack för att du finns och stöttar mig

Iallafall idag, har jag shoppat lite (har ju fått in pengar så vafan) har börjat spara ihop saker tills jag flyttar hemifrån ett tag kvar men skönt att man har lite förberett :) sedan köpte jag en födelsedagspresent till sis (och herregud vad dyrt dockskåps saker är då :o) så jag var tvungen att köpa en sak i denna månaden och en nästa :p har dock inte köpt så mkt till mig själv konstigt nog ett nagellack vad jag kan komma ihåg nu ....
jaja ska ut och röka nu känner mig tråkig som inte lägger in någon bild men får bli det imorgon.
Hoppas alla får en bra helg !
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar