söndag 21 februari 2010

Gårdagen

blev en sväng till sobel kallt som attan var det men när vi väl kom in så blev de dö varmt! Efter sobel blev det en sväng till city grillen och när vi hade suttit där en stund så började det svämma in fjortisar haha! dum som jag är "undra hur många det är som har hårförlägning här?!" lite pinsamt för jag tror att dem flesta Som då hade det hörde mig! jaja! det var ju bara sanningen, kvällen slutade runt halv tolv tror jag, tog farväl av F&A och sedan gick vi hemmåt.



The Voiceless

Usch ja! och idag är vi hur sega som helst, fast jag tror egentligen att det beror på att jag åker hem ikväll jag känner så iallafall. Kommer tillbaka hit på Tisdag igen. Det kommer att bli så galet ensamt (nästan så att jag får en klump i halsen, men det har jag inte vågat erkänna för J) Tycker inte att det ska bli så roligt att komma hem heller :( men men... får ta en dag i taget!
ska mysa med älskling nu
puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar