tisdag 30 mars 2010

Saldo på mobilen?

Förlåt för dålig uppdatering! Lovar att bli bättre, jag vet själv hur det är att gå in på bloggar som inte är uppdaterade, lite sur blir man! För man vill ju veta vad som händer i andras liv, iallafall jag.
Ni anar inte vad dagarna springer iväg, snart påsklov! Helt sjukt, och om lite mer än två månader är det sommarlov, kan ni tänka er. Idag har J och jag fått reda på vad vi ska göra på Valborg, men det tänker jag inte avslöja än. Och på Lördag ska vi åka till Elmia (jag har faktiskt aldrig varit där) så det ska bli riktigt roligt.


Mitt SALDO på mobilen idag var 780kr (WAAAAT?) jag har bara laddat med 200kr. Men men, som J sa " det är bara att tacka och ta emot"


Nu blir det att ta det lugnt (Lingonvecka) tråkigt nog, så det är inte det roligaste faktiskt. Tror att J och jag skulle försöka att ta oss ut och gå. Men det blir väll förmodligen till coop och handla Gott och tillbaka.
Slutar vid halv ett imorgon, så himla skönt det behöver jag. För på kvällen ska jag vara barnvakt.





Underbara Fanny<3

Puss&Kram
/J

1 kommentar:

  1. Vilken jääävla bild xD
    Du är underbarare !
    Valborg kommer bli bästaste <3

    SvaraRadera