tisdag 9 mars 2010

Godkväll

Godkväll! Fannys blogg är färdig checkitout Rätt nöjd är jag :) Och fanny också, lättnad!
Min pojk har dragit iväg här nu, skulle träffa sin kusin! Så jag sitter och tankar låtar och sådär (äter Godis& dricker Cola ajabaja!) hihih ska nog sätta på en film snart och sussa :$ heltgalet trött är jag. Men det blir väll att jag ändå håller mig vaken tills han kommer hem, blir nog inte så sent. Blir nog att gå ut och ta ett Godnatt bloss sen vid halv tio.

Måste bara berätta (lite pinsamt) Hemma hos J så går jag ju inte ut på ballkongen och röker utan jag går ut och ställer mig framför huset. Och hemma har vi en rökruta (inne) som vi har våra sociala samtal och skratt plus att vi röker då. Och ibland då på helgerna när jag har sovit här och typ går ut vid två och röker så får en sån jävla nickokick haha! det är helt galet läskigt känns som att man är hur stupfull som helst, så jävla hemskt är det, DET kan jag lova. Ännu pinsamare så fick jag det iskolan en gång när jag höll på att Sluta och tog några bloss... Wohoo alltså undra om inte folk trodde att jag hade rökt på. Fyfan! Ändå så håller man på med skiten. Helt sinnes sjukt!

Helt galen gammal bild! men den bjuder jag på, SAKNAR SOMMAREN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar