måndag 17 maj 2010


1år
tror inte ni förstår hur snabbt tiden har gått. Kan inte fatta de själv.
I Lördags var jag iallafall med Elin :> det var mys! Träffade också caroline en stund på eftermiddagen.. just de var ju på dop också i Linköping, jätte fint. Har tyvärr inte lagt in bilderna på datorn en men ska fixa det imorgon eller något! ... Imorgon är det skola som vanligt :) och kvart i fyra ska jag ner till Arbetscentrum, för jag har ju fått sommar jobb! skriva på lite papper. Måste även träna imorgon, åt Kina med Emma idag :p känner mig skit fet. och ikväll blir det kladdkaka och glass.. till någon film.. basta blir det också o sen en massa mys och prat på det!

En skit tråkig sak! Min lillebror har blivit biten av en hund, fyfan! över halsen och hakan o sedan handen. Blev till o sy. usch! stackars plutt!

2 kommentarer:

  1. Ja du får lägga upp bilderna så jag kan ta dem sen :) jag och Mikael glömde ju givetvis kameran :p

    puss

    SvaraRadera
  2. Grattis till eran 1 års dag =)
    <3

    SvaraRadera