onsdag 7 april 2010

Hot or Not???

Dessa köpte jag på Jc igår, J tkr att dem är väldigt utmanande (alltså han gillar dem inte) Men det gör faktiskt jag och jag vill jätte gärna kunna ha på mig dem i sommar, jag tror att det skulle vara skit snyggt! .... Jag diggar dem skit mycket. J står i duschen nu, sedan ska vi ut och äta :) Ska bli skönt att hitta på något med han, känns som att det var ett tagsen. Jag har ju gjort en del på dagarna och på kvällarna är jag så trött så då somnar jag bara. Föresten så gick det skit på Bowlingen idag haha! det var ju typ hundra årsen man spela det men men, jag fick typ 110 poäng och C fick 200 -.- Men det var roligt! Ha en bra kväll

1 kommentar:

  1. Med dina ben blir det absolut HOT!!! Det kanske var dem gubben kollade in idag :D han ville ju att du skulle böja dig mer också, hahahahaha nä usch vad taskig ja är, han va ju bara snäll..

    SvaraRadera