torsdag 17 december 2009

091217

hejsan!

ledsen att det tar ganska så långt tid mellan inläggen..
men men då har jag ju bara mer roligt att berätta :>

Imorgon är det avslutning iskolan :)) sedan är det jullov guuuuuudsåskööönt!
övrigt så går skolan bra, och jag är ganska så nöjd med mina nuvarande betyg.. ska satsa lite på att höja mig i vissa ämnen dock. Snacka om att juleeeeeen är häär! så himla mysigt dock inte när det snöar så här mycket som det gör nu, hoppas bara att snön stannar kvar tills på julafton men det verkar det ju göra som det ser ut nu, i mitt liv har det inte hänt så mycket nytt eller jo kanske lite.. har kommit igång och tränat lite på nautilus :) jaja! tänkte försöka roa er lite och försöka att få upp julstämningen på min blogg med lite julsång ifrån min lillebrors julshow och så en video på killars tidsfördriv nu när snön har kommit! lägger även upp lite jullänkar.

Föresten!! tack till Anonym för tipset om tången till tung percingar :)






Länkar:


Julrim
Julklappstips


killars tidsfördriv!





För dem som inte visste det så har jag slingat håret,
så här såg det ut när jag hade den uber schnygga mössan på mig!
God Jul & Gott nytt år önskar Joonnan


p.s 7 månader med J idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar